کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل (۲۰۱۳)

بسیاری از سازمان‌ها در حال حاضر فرآیند کنترل شکایات مشتری را اجرا می‌کنند. این فرآیند در مدیریت رابطه مشتری بسیار استوار است و به سازمان‌ها این اجازه را می‌دهد تا شکایات را ببینند و علل اصلی آن را بیابند و فاکتورهای تاثیر گذار بر آن را تعریف کنند. کتاب یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری … ادامه خواندن کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل (۲۰۱۳)